Ik ben Bas van de Sande, een Nederlandse creative en art director gevestigd in Rotterdam die graag impactvol werk maakt om mensen te inspireren. Naast mijn creatieve werk kun je me door de stad zien wandelen, genietend van alles wat de stad te bieden heeft. Ondertussen luister ik naar R&B, Soul, Funk, Hip Hop, Disco, Jazz en old school house. Scroll naar beneden en bekijk mijn werk hieronder.
Nationale Bioscoopbon
Nationale Bioscoopbon
Nationale Bioscoopbon
Nationale Bioscoopbon
Nationale Bioscoopbon
Demo Campagne
Demo Campaign
Demo Campaign
Demo Campaign
Demo Campaign




In drie video's laten we zien hoe je de nieuwe digitale versie van de Nationale Bioscoopbon maakt. Met de toevoeging van thema's, stickers en persoonlijke berichten is deze cadeaukaart een leuke ervaring voor zowel de maker als de ontvanger en geschikt voor iedere gelegenheid.
In drie video's laten we zien hoe je de nieuwe digitale versie van de Nationale Bioscoopbon maakt. Met de toevoeging van thema's, stickers en persoonlijke berichten is deze cadeaukaart een leuke ervaring voor zowel de maker als de ontvanger en geschikt voor iedere gelegenheid.
In drie video's laten we zien hoe je de nieuwe digitale versie van de Nationale Bioscoopbon maakt. Met de toevoeging van thema's, stickers en persoonlijke berichten is deze cadeaukaart een leuke ervaring voor zowel de maker als de ontvanger en geschikt voor iedere gelegenheid.
In drie video's laten we zien hoe je de nieuwe digitale versie van de Nationale Bioscoopbon maakt. Met de toevoeging van thema's, stickers en persoonlijke berichten is deze cadeaukaart een leuke ervaring voor zowel de maker als de ontvanger en geschikt voor iedere gelegenheid.
In drie video's laten we zien hoe je de nieuwe digitale versie van de Nationale Bioscoopbon maakt. Met de toevoeging van thema's, stickers en persoonlijke berichten is deze cadeaukaart een leuke ervaring voor zowel de maker als de ontvanger en geschikt voor iedere gelegenheid.
Stichting De Noordzee
Stichting De Noordzee
Stichting De Noordzee
Wat de windmolen kan betekenen
A future at sea
A future at sea

Een groot deel van de Nederlandse Noordzee zal in de toekomst bedekt worden met windparken. Naast het leveren van energie, bieden windturbines ook nieuwe leefgebieden voor het zeeleven. In een educatieve spread-poster worden de risico's en kansen weergegeven voor jong en oud.
Een groot deel van de Nederlandse Noordzee zal in de toekomst bedekt worden met windparken. Naast het leveren van energie, bieden windturbines ook nieuwe leefgebieden voor het zeeleven. In een educatieve spread-poster worden de risico's en kansen weergegeven voor jong en oud.
Een groot deel van de Nederlandse Noordzee zal in de toekomst bedekt worden met windparken. Naast het leveren van energie, bieden windturbines ook nieuwe leefgebieden voor het zeeleven. In een educatieve spread-poster worden de risico's en kansen weergegeven voor jong en oud.
Een groot deel van de Nederlandse Noordzee zal in de toekomst bedekt worden met windparken. Naast het leveren van energie, bieden windturbines ook nieuwe leefgebieden voor het zeeleven. In een educatieve spread-poster worden de risico's en kansen weergegeven voor jong en oud.
Een groot deel van de Nederlandse Noordzee zal in de toekomst bedekt worden met windparken. Naast het leveren van energie, bieden windturbines ook nieuwe leefgebieden voor het zeeleven. In een educatieve spread-poster worden de risico's en kansen weergegeven voor jong en oud.
Mizuno Sportstyle
Mazino Sportstyle
Wagashi spring pack '24
Wagashi spring pack
Wagashi spring pack




Mizuno's nieuwste lente collectie van 2024 heeft een Wagashi-thema. Elk silhouet haalt inspiratie uit verschillende soorten van deze traditionele Japanse lekkernijen. De speelse composities benadrukken de vrolijke charme van de handgemaakte Wagashi-traktaties.
Mizuno's nieuwste lente collectie van 2024 heeft een Wagashi-thema. Elk silhouet haalt inspiratie uit verschillende soorten van deze traditionele Japanse lekkernijen. De speelse composities benadrukken de vrolijke charme van de handgemaakte Wagashi-traktaties.
Mizuno's nieuwste lente collectie van 2024 heeft een Wagashi-thema. Elk silhouet haalt inspiratie uit verschillende soorten van deze traditionele Japanse lekkernijen. De speelse composities benadrukken de vrolijke charme van de handgemaakte Wagashi-traktaties.
Mizuno's nieuwste lente collectie van 2024 heeft een Wagashi-thema. Elk silhouet haalt inspiratie uit verschillende soorten van deze traditionele Japanse lekkernijen. De speelse composities benadrukken de vrolijke charme van de handgemaakte Wagashi-traktaties.
Mizuno's nieuwste lente collectie van 2024 heeft een Wagashi-thema. Elk silhouet haalt inspiratie uit verschillende soorten van deze traditionele Japanse lekkernijen. De speelse composities benadrukken de vrolijke charme van de handgemaakte Wagashi-traktaties.
Rijksoverheid
Rijksoverheid
Carrièrekriebel
Carrièrekriebel
Het gevoel vast te zitten op je werk zonder vooruitgang kan een bepaalde onrust veroorzaken. Het begint een beetje te kriebelen. Een interne campagne versterkt dit gevoel en moedigt ambtenaren aan om na te denken over hun carrièreambities.
Het gevoel vast te zitten op je werk zonder vooruitgang kan een bepaalde onrust veroorzaken. Het begint een beetje te kriebelen. Een interne campagne versterkt dit gevoel en moedigt ambtenaren aan om na te denken over hun carrièreambities.
Het gevoel vast te zitten op je werk zonder vooruitgang kan een bepaalde onrust veroorzaken. Het begint een beetje te kriebelen. Een interne campagne versterkt dit gevoel en moedigt ambtenaren aan om na te denken over hun carrièreambities.
Het gevoel vast te zitten op je werk zonder vooruitgang kan een bepaalde onrust veroorzaken. Het begint een beetje te kriebelen. Een interne campagne versterkt dit gevoel en moedigt ambtenaren aan om na te denken over hun carrièreambities.
Het gevoel vast te zitten op je werk zonder vooruitgang kan een bepaalde onrust veroorzaken. Het begint een beetje te kriebelen. Een interne campagne versterkt dit gevoel en moedigt ambtenaren aan om na te denken over hun carrièreambities.
Stichting Kinderen Kankervrij (KiKa)
Stichting Kinderen Kankervrij (KiKa)
Kanker Tikkie
Kanker Tikkie

Praten over kanker is niet altijd gemakkelijk. Toch is kanker een van de meest gebruikte scheldwoorden in Nederland. Om iets negatiefs om te zetten in iets positiefs, vroegen we mensen om te helpen in de strijd tegen kinderkanker. Op tweets waarin het scheldwoord gebruikt werd, plaatsten we waarderende opmerkingen met daarbij een betaallink voor een kleine donatie.
Praten over kanker is niet altijd gemakkelijk. Toch is kanker een van de meest gebruikte scheldwoorden in Nederland. Om iets negatiefs om te zetten in iets positiefs, vroegen we mensen om te helpen in de strijd tegen kinderkanker. Op tweets waarin het scheldwoord gebruikt werd, plaatsten we waarderende opmerkingen met daarbij een betaallink voor een kleine donatie.
Praten over kanker is niet altijd gemakkelijk. Toch is kanker een van de meest gebruikte scheldwoorden in Nederland. Om iets negatiefs om te zetten in iets positiefs, vroegen we mensen om te helpen in de strijd tegen kinderkanker. Op tweets waarin het scheldwoord gebruikt werd, plaatsten we waarderende opmerkingen met daarbij een betaallink voor een kleine donatie.
Praten over kanker is niet altijd gemakkelijk. Toch is kanker een van de meest gebruikte scheldwoorden in Nederland. Om iets negatiefs om te zetten in iets positiefs, vroegen we mensen om te helpen in de strijd tegen kinderkanker. Op tweets waarin het scheldwoord gebruikt werd, plaatsten we waarderende opmerkingen met daarbij een betaallink voor een kleine donatie.
Praten over kanker is niet altijd gemakkelijk. Toch is kanker een van de meest gebruikte scheldwoorden in Nederland. Om iets negatiefs om te zetten in iets positiefs, vroegen we mensen om te helpen in de strijd tegen kinderkanker. Op tweets waarin het scheldwoord gebruikt werd, plaatsten we waarderende opmerkingen met daarbij een betaallink voor een kleine donatie.
Bas van de Sande © 2023